هجمه و خدشه خنّاثان به شورای نگهبان پذیرفتنی نیست-راهبرد معاصر

هجمه و خدشه خنّاثان به شورای نگهبان پذیرفتنی نیست

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با انتقاد از تاختن رد صلاحیت شدگان به نهاد انقلابی شورای نگهبان گفت: هجمه و خدشه خناثان به شورای نگهبان پذیرفتنی نیست این در حالی است که این نهاد آبرویش را برای دفاع از جمهوری اسلامی در دستش گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 05
کد خبر: ۹۰۶۹۱

به گزارش راهبرد معاصر علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به هجمه‌های مختلف به شورای نگهبان بعد از عدم احراز صلاحیت نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شورای نگهبان بررسی‌های خود را درباره احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انجام داده و بر اساس مستندات نظر خود را اعلام کرده است، اما رسیدگی به تولید محتوایی که در فضای مجازی به طور غیرمجاز انجام شده بسیار مهم است و باید نهادها و سازمان‌ها آن را بررسی کنند؛ این تولید محتوا منجر به بازی گرفتن آبروی افراد و ریختن آبروی آنها شده است. 

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حفظ آبروی افراد را مهم دانستند و به همین دلیل تذکر داده و خواستند که با فضای مجازی رها شده رسیدگی شود؛ تولید محتوا با سبک و سیاق خاصی منجر به ریخته شدن آبروی افراد شده است. 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: شورای نگهبان در اطلاعیه اخیر خود به صراحت اعلام کرد که تمامی جوانب و مستندات را برای احراز نامزدهای انتخابات در نظر گرفته است و تاکید کرد که به گزارشات صحیح توجه کرده و توجهی به گزارشات ناقص نداشته است.

 

حدادی گفت: شورای نگهبان جایگاه ویژه، قانونی و درست و جامعی دارد و پاسدار حفظ نظام و قانون اساسی و حاکمیت جمهوری اسلامی است و باید همگان به این جایگاه توجه کنند.

 

وی تاکید کرد: خدشه و بی‌حرمتی به شورای نگهبان پذیرفتنی نیست و نمی‌توان پذیرفت که عده‌ای به نهاد مقدس شورای نگهبان با توجه به جایگاه قانونی بتازند. زیرا این نهاد برای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی آبرویش را در دست گرفته و خناثان نمی‌توانند به این جایگاه خدشه‌ای وارد کرده و آنرا تضعیف کنند. 

 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: هر آنچه که در فضای مجازی علیه نامزدهای عدم احراز شده در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته خارج از چارچوب شورای نگهبان بود و افراد مختلف می‌توانند به این نهاد انقلابی بتازند و خدمات آن را نادیده بنگارند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده